måndag 9 mars 2009

Tur i oturen

Min kväll har varit lagom spännande. Jag har varit och köpt mer hundmat från djuraffären. Jag kom dit 18.05 och det visades sig att affären stängde 18.00 och inte 19.00 som jag fått för mig. Tur som jag hade så fick jag komma in och handla iallafall. Sedan på vägen hem åkte jag och tankade. Körde då in i refugen med ett däck och vips så var det punktering. Nog för att jag vet hur man byter däck men sist maken tvingade mig att prova så lyckades jag inte få upp muttrarna eller vad de nu kallas.... Jag bestämde mig för att ringa efter hjälp på en gång. Medan jag pratade i mobilen så kom en gentleman fram och erbjöd sig att byta däcket åt mig. Snabbt fixade han det. TACK!


Tidigare var det söta valpar i bädden, men idag var det en gullig liten Luna i den.

1 kommentar:

Elin, Elinphoto.se sa...

Sötnos, som hon "smilar" upp sig :-))!

Tur att du fick hjälp med däckbytet, jag skulle känna mig helt hjälplös i den där situationen....

Kramis /// Elin